Alan Wake — krásný, temný a krvavě náročný thriller
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Alan Wake — krásný, temný a krvavě náročný thriller

Alan Wake — krásný, temný a krvavě náročný thriller | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 2. 2012 03:00 56

Seznam kapitol

1. MAX-FX engine třetí generace 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

PC verze psychologického thrilleru Alan Wake to měla od začátku těžké. Ačkoliv ji Microsoft coby vydavatel nejprve úplně zrušil, nakonec jsme se s dvouletým zpožděním proti Xboxu 360 přeci jen dočkali. Je však po takové době vůbec o co stát? No to si pište! PC verze hry vypadá báječně a vrásky na čele vám budou dělat jen vysoké hardwarové nároky.

Reklama

Godray Quality

 Godray Quality High/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Godray Quality High/Off

Nastavení Godray vypne efektní sluneční paprsky patrné zejména při východu a západu slunce. Vypnutí však zvýšilo výkon jen o jeden snímek za sekundu.

Volumetric Light Quality

 Volumetric Light Quality High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Volumetric Light Quality High/Low

Efekt volumetrických světel ovlivňuje například kvalitu kuželů světla lamp. Nastavení má poměrně velký dopad na výkon, po snížení na Low se výkon zvýšil z 16 na 20 snímků za sekundu.

Draw Distance

 Draw Distance Max/Min
i Zdroj: PCTuning.cz
Draw Distance Max/Min

Žádných rozdílů v nastavení vzdálenosti vykreslování objektů jsem si nevšiml. Výkon po snížení vzrostl o jeden snímek za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama