Alan Wake — krásný, temný a krvavě náročný thriller
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Alan Wake — krásný, temný a krvavě náročný thriller

Alan Wake — krásný, temný a krvavě náročný thriller | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 2. 2012 03:00 56

Seznam kapitol

1. MAX-FX engine třetí generace 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

PC verze psychologického thrilleru Alan Wake to měla od začátku těžké. Ačkoliv ji Microsoft coby vydavatel nejprve úplně zrušil, nakonec jsme se s dvouletým zpožděním proti Xboxu 360 přeci jen dočkali. Je však po takové době vůbec o co stát? No to si pište! PC verze hry vypadá báječně a vrásky na čele vám budou dělat jen vysoké hardwarové nároky.

Reklama

LOD Distance

 LOD Distance Max/Min
i Zdroj: PCTuning.cz
LOD Distance Max/Min

Rozdíly jsem nezaznamenal ani u nastavení vzdálenosti zobrazování detailů LOD (Level of Detail). Nezměnil se ani framerate.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíly mezi minimálním a maximálním nastavením detailů jsou spíše menší. Největší rozdíly jsou v kvalitě stínů — chybějící efekt Ambient Occlusion a nižší kvalita dynamických stínů. Dále si všimnete některých chybějících objektů a detailů v dálce (rozdíly jsou ale minoritní). Snížení detailů na minimum vám přibližně dvojnásobí framerate. S testovanou nVidia GeForce GTS 450 framerate v rozlišení 1920 × 1200 px bez vyhlazování hran vzrostl z 16 na 30 fps u první scény a z 18 na 27 fps u druhé.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama