Assassin's Creed III — americká revoluce v pěkné grafice
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Assassin's Creed III — americká revoluce v pěkné grafice

Assassin's Creed III — americká revoluce v pěkné grafice | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

25. 11. 2012 03:00 43

Seznam kapitol

1. Assassins Creed v DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK s vyhlazováním Normální 4. Výsledky GK s vyhlazováním Velmi vysoké 5. Vliv procesoru na hru 6. Srovnání kvality vyhlazování vč. TXAA
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Assassin's Creed III je plný změn. Nezměnilo se jen prostředí, kde se děj odehrává, ale také technologie — hra běží na novém enginu AnvilNext. PC verze vychází tradičně se zpožděním proti konzolovým, rozdíly jsou ale znát. Grafika je celkově vyspělejší a nechybí podpora moderních technologií jako je teselace nebo režim vyhlazování TXAA.

Reklama

Kvalita Anti-Aliasing

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Kvalita Anti-Aliasingu Velmi vysoké (po najetí myší se zobrazí Normální)

Problematice vyhlazování hran jsem se podrobně věnoval v šesté kapitole, nyní už proto jen v krátkosti. Vyhlazování nelze úplně vypnout, nejnižší volbou je položka Normální s režimem FXAA. Nastavení Vysoké nastavuje režim kvalitnějšího FXAA, Velmi Vysoké pak kombinuje 4× MSAA a FXAA. U karet nVidia Kepler je možné nastavit ještě TXAA. Rozdíl v kvalitě vyhlazení mezi režimy Normální a Velmi vysoké je patrný na první pohled, výkon po snížení vzrostl z 26 na 49 fps.

Kvalita stínů

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Kvalita stínů Velmi vysoké (po najetí myší se zobrazí Normální)

Nastavení kvality stínů mění jak kvalitu dynamických stínů (úplně je ale nevypíná), tak i zapíná a vypíná efekt ambientní okluze (dobře patrný především na prkenné zemi. Framerate po snížení kvality stínů vzrostl z 24 na 29 fps.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita  Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Rozdíly mezi nejvyšším a nejnižším nastavením detailů jsou spíše minoritního charakteru. Všimnete si menší detailnosti některých objektů, chybějícího efektu ambientní okluze nebo o něco horší kvality dynamických stínů. Přesto je nárůst výkonu po snížení všech detailů velmi vysoký. Včetně snížení kvality vyhlazování z režimu Velmi vysoký na Normální vzrostl s AMD Radeon HD 6870 ve Full HD rozlišení framerate z 28 na 105 fps na první a z 27 na 103 fps na druhé scéně.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama