Assassin's Creed III — americká revoluce v pěkné grafice
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Assassin's Creed III — americká revoluce v pěkné grafice

Assassin's Creed III — americká revoluce v pěkné grafice | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

25. 11. 2012 03:00 43

Seznam kapitol

1. Assassins Creed v DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK s vyhlazováním Normální 4. Výsledky GK s vyhlazováním Velmi vysoké 5. Vliv procesoru na hru 6. Srovnání kvality vyhlazování vč. TXAA
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Assassin's Creed III je plný změn. Nezměnilo se jen prostředí, kde se děj odehrává, ale také technologie — hra běží na novém enginu AnvilNext. PC verze vychází tradičně se zpožděním proti konzolovým, rozdíly jsou ale znát. Grafika je celkově vyspělejší a nechybí podpora moderních technologií jako je teselace nebo režim vyhlazování TXAA.

Reklama
Assassin's Creed III — americká revoluce v pěkné grafice
i Zdroj: PCTuning.cz

Assassin's Creed III — americká revoluce v pěkné grafice
i Zdroj: PCTuning.cz

Assassin's Creed III — americká revoluce v pěkné grafice
i Zdroj: PCTuning.cz

Při nejnižší úrovni vyhlazování hran Normální (zapnut jen efekt FXAA) a nejvyšším nastavení všech zbylých detailů jsou nároky Assassin's Creed III na výkon grafické karty poměrně nízké. Abyste v nízkých rozlišeních dosáhli framerate okolo 40 fps, je nutné mít v počítači grafickou kartu na úrovni AMD Radeon HD 6750 nebo nVidia GeForce GTS 450. Ve vysokých rozlišeních jsou pak nároky o něco vyšší, zde je potřeba karet jako je nVidia GeForce GTX 650 Ti nebo AMD Radeon HD 7850 (postačí verze s 1 GB paměti).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama