Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci | Kapitola 3
Seznam kapitol
Fyzikální engine PhysX stále žije. Ačkoliv se poslední AAA hra podporující GPU verzi PhysX objevila už před víc jak rokem, nVidia o něm dává opět vědět. Vyšlo totiž pokračování Batmana s podtitulem Arkham City. PhysX navíc není jediným technologickým lákadlem hry postavené na starším Unreal enginu 3. Těšit se můžete i na efekty DirectX 11!
Už v režimu bez vyhlazování hran a akcelerované fyziky PhysX je Batman: Arkham City nadprůměrně náročnou hrou. Rozumným minimem pro naprosto plynulé hraní je výsledek benchmarku okolo 45 fps. V nejnižším rozlišení 1280 × 1024 px k takovémuto výsledku potřebujete grafický akcelerátor na úrovni nVidia GeForce GTS 450/AMD Radeon HD 6850 a s rostoucím rozlišením nároky rostou až k GeForce GTX 460/Radeon HD 6870 ve Full HD.