Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci

Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

10. 1. 2012 03:00 31

Seznam kapitol

1. Unreal engine s podporou PhysX a DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez PhysX a vyhlazování 4. Výsledky GK bez PhysX s vyhlazováním 5. Výsledky GK s PhysX bez vyhlazování 6. Výsledky GK s PhysX a vyhlazováním 7. Vliv procesoru na hru (GeForce GTX 580)
8. Vliv procesoru na hru (Radeon HD 6970) 9. Vliv nastavení na hru I 10. Vliv nastavení na hru II 11. Vliv nastavení na hru III 12. Galerie in game screenshotů 13. Výběr recenzí herních magazínů 14. Závěr

Fyzikální engine PhysX stále žije. Ačkoliv se poslední AAA hra podporující GPU verzi PhysX objevila už před víc jak rokem, nVidia o něm dává opět vědět. Vyšlo totiž pokračování Batmana s podtitulem Arkham City. PhysX navíc není jediným technologickým lákadlem hry postavené na starším Unreal enginu 3. Těšit se můžete i na efekty DirectX 11!

Reklama
Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Už v režimu bez vyhlazování hran a akcelerované fyziky PhysX je Batman: Arkham City nadprůměrně náročnou hrou. Rozumným minimem pro naprosto plynulé hraní je výsledek benchmarku okolo 45 fps. V nejnižším rozlišení 1280 × 1024 px k takovémuto výsledku potřebujete grafický akcelerátor na úrovni nVidia GeForce GTS 450/AMD Radeon HD 6850 a s rostoucím rozlišením nároky rostou až k GeForce GTX 460/Radeon HD 6870 ve Full HD.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama