Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci

Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

10. 1. 2012 03:00 31

Seznam kapitol

1. Unreal engine s podporou PhysX a DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez PhysX a vyhlazování 4. Výsledky GK bez PhysX s vyhlazováním 5. Výsledky GK s PhysX bez vyhlazování 6. Výsledky GK s PhysX a vyhlazováním 7. Vliv procesoru na hru (GeForce GTX 580)
8. Vliv procesoru na hru (Radeon HD 6970) 9. Vliv nastavení na hru I 10. Vliv nastavení na hru II 11. Vliv nastavení na hru III 12. Galerie in game screenshotů 13. Výběr recenzí herních magazínů 14. Závěr

Fyzikální engine PhysX stále žije. Ačkoliv se poslední AAA hra podporující GPU verzi PhysX objevila už před víc jak rokem, nVidia o něm dává opět vědět. Vyšlo totiž pokračování Batmana s podtitulem Arkham City. PhysX navíc není jediným technologickým lákadlem hry postavené na starším Unreal enginu 3. Těšit se můžete i na efekty DirectX 11!

Reklama
Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Batman: Arkham City — podívejte se na PhysX a DX11 v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud zapnete vyhlazování hran, poklesne framerate o cca 20 %. Už v nízkém rozlišení 1280 × 1024 px je k plynulému hraní potřeba alespoň GeForce GTX 460 či AMD Radeon HD 6850, v rozlišení 1680 × 1050 px GeForce GTX 560/Radeon HD 5870 a ve Full HD a jeho 16:10 ekvivalentu GeForce GTX 570 a vyšší.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama