Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

1. 7. 2009 03:00 13

Seznam kapitol

1. Chrome engine čtvrté generace 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet s Edge AA a 1× AF 4. Výsledky grafických karet s 4× MSAA a 16× AF
5. Vliv nastavení na hru I 6. Vliv nastavení na hru II 7. Závěr

Uplynuly necelé tři roky a na herní trh přichází nástupce akční hry Call of Juarez s podtitulem Bound in Blood od poslkých vývojářů Techland. Hra je založena na nové generaci Chrome enginu, který si vývojáři sami naprogramovali a my se jako obvykle podíváme, jak dobře je hra optimalizovaná.

Reklama
Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy
i Zdroj: PCTuning.cz

Nové Call of Juarez je příkladem dobře optimalizované hry. Grafika vypadá i na dnešní dobu poměrně slušně a přitom si ji v rozlišení 1280 × 1024 px px a 1680 × 1050 zahrajete v nejvyšším nastavení na všech testovaných grafických kartách včetně Radeonu HD 4670, který se prodává za necelé dva tisíce korun. Také CrossFire ve hře škáluje na výbornou (stejně tak to bylo i v prvním Call of Juarez), SLI jsem bohužel v době testování neměl k dispozici.

Pro rozlišení 1920 × 1200 už potřebujete o něco silnější karty, ale nároky opět nejsou vysoké. Vystačíte si se starší GeForce 9800 GT či některým z Radeonů série HD 4700 a 4800. Nakonec máme extrémní rozlišení 2560 × 1600 px, kde budete potřebovat karty ještě silnější, alespoň GeForce 9800 GTX+ či Radeon HD 4850. Ale to u panelů s cenou od 20 tisíc nahoru příliš roli nehraje.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama