Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

1. 7. 2009 03:00 13

Seznam kapitol

1. Chrome engine čtvrté generace 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet s Edge AA a 1× AF 4. Výsledky grafických karet s 4× MSAA a 16× AF
5. Vliv nastavení na hru I 6. Vliv nastavení na hru II 7. Závěr

Uplynuly necelé tři roky a na herní trh přichází nástupce akční hry Call of Juarez s podtitulem Bound in Blood od poslkých vývojářů Techland. Hra je založena na nové generaci Chrome enginu, který si vývojáři sami naprogramovali a my se jako obvykle podíváme, jak dobře je hra optimalizovaná.

Reklama

Post process quality

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy
i Zdroj: PCTuning.cz

 Post process quality Normal/simple
i Zdroj: PCTuning.cz
Post process quality Normal/simple

Post process quality úplně změní způsob renderování obrazu a nasvětlení scény. Z první mise odehrávající se při efektním západu slunce se tak stane sterilní šedé prostředí, které zdaleka nepůsobí tak efektně. Na druhou stranu framerate hry vyletí o čtvrtinu.

Foliage quality

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy
i Zdroj: PCTuning.cz

 Foliage quality high/low
i Zdroj: PCTuning.cz
Foliage quality high/low

Foliage quality by měl měnit kvalitu stromů (konkrétně listů). Rozdílů jsem si však nevšimnul a také framerate hry se nijak nezměnil.

FX Quality

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy
i Zdroj: PCTuning.cz

 FX quality high/low
i Zdroj: PCTuning.cz
FX quality high/low

FX Quality mění detailnost částicových efektů. Nicméně rozdíly jsou miniaturní a framerate se pohnul jen v rámci chyby měření o dva snímky za sekundu.

Minimální x maximální nastavení

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy
i Zdroj: PCTuning.cz

 maximální x minimální nastavení hry (pro zvětšení klikněte na obrázek)
i Zdroj: PCTuning.cz
maximální x minimální nastavení hry (pro zvětšení klikněte na obrázek)

Rozdíl mezi minimálním a maximálním nastavením hry je velký. Největší rozdíl dělá post process quality a pak material a texture quality. Nicméně snížením detailů si také razantně zvýšíte plynulost hry. Na nejnižší nastavení jsem na GeForce 9800 GTX+ měl místo 57 snímků za sekundu přes 90, takže nárůst fps byl obrovský (přes 60 %).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama