Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy
Hry Článek Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

1. 7. 2009 03:00 13

Seznam kapitol

1. Chrome engine čtvrté generace 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet s Edge AA a 1× AF 4. Výsledky grafických karet s 4× MSAA a 16× AF
5. Vliv nastavení na hru I 6. Vliv nastavení na hru II 7. Závěr

Uplynuly necelé tři roky a na herní trh přichází nástupce akční hry Call of Juarez s podtitulem Bound in Blood od poslkých vývojářů Techland. Hra je založena na nové generaci Chrome enginu, který si vývojáři sami naprogramovali a my se jako obvykle podíváme, jak dobře je hra optimalizovaná.

Reklama
Reklama

Post process quality

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy

 Post process quality Normal/simple
Post process quality Normal/simple

Post process quality úplně změní způsob renderování obrazu a nasvětlení scény. Z první mise odehrávající se při efektním západu slunce se tak stane sterilní šedé prostředí, které zdaleka nepůsobí tak efektně. Na druhou stranu framerate hry vyletí o čtvrtinu.

Foliage quality

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy

 Foliage quality high/low
Foliage quality high/low

Foliage quality by měl měnit kvalitu stromů (konkrétně listů). Rozdílů jsem si však nevšimnul a také framerate hry se nijak nezměnil.

FX Quality

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy

 FX quality high/low
FX quality high/low

FX Quality mění detailnost částicových efektů. Nicméně rozdíly jsou miniaturní a framerate se pohnul jen v rámci chyby měření o dva snímky za sekundu.

Minimální x maximální nastavení

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy

 maximální x minimální nastavení hry (pro zvětšení klikněte na obrázek)
maximální x minimální nastavení hry (pro zvětšení klikněte na obrázek)

Rozdíl mezi minimálním a maximálním nastavením hry je velký. Největší rozdíl dělá post process quality a pak material a texture quality. Nicméně snížením detailů si také razantně zvýšíte plynulost hry. Na nejnižší nastavení jsem na GeForce 9800 GTX+ měl místo 57 snímků za sekundu přes 90, takže nárůst fps byl obrovský (přes 60 %).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

Pctuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým Pctuning