Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy
Hry Článek Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

1. 7. 2009 03:00 13

Seznam kapitol

1. Chrome engine čtvrté generace 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet s Edge AA a 1× AF 4. Výsledky grafických karet s 4× MSAA a 16× AF
5. Vliv nastavení na hru I 6. Vliv nastavení na hru II 7. Závěr

Uplynuly necelé tři roky a na herní trh přichází nástupce akční hry Call of Juarez s podtitulem Bound in Blood od poslkých vývojářů Techland. Hra je založena na nové generaci Chrome enginu, který si vývojáři sami naprogramovali a my se jako obvykle podíváme, jak dobře je hra optimalizovaná.

Reklama
Reklama
Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy

Pro vyzkoušení vlivu nastavení hry na její výkon, vzhled a její chování jsem použil grafickou kartu NVIDIA GeForce GTX 9800 GTX+. Testoval jsem v rozlišení 1920 × 1200 px při 16× AF nastaveným ve hře a edge antialiasingu nastaveným také ve hře.

Material quality

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy


Material quality high/low

Nastavení Material quality mění to, jak podrobně jsou zobrazené předměty v dálce. Zblízka vypadají při nízkém i vysokém nastavení stejně, ale s rostoucí vzdáleností se detailnost mění. Snížením tohoto nastavení si pomůžete o šest fps.

Texture quality

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy

 Texture quality high/low
Texture quality high/low

Texture quality mění rozlišení textur, tedy jak detailně vypadají předměty nablízko. Snížením hodnoty na nejnižší si pomůžete o pět snímků za sekundu.

Shadows

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy

 Shadows high 1024/low 512
Shadows high 1024/low 512

Nastavení stínů a jejich kvality mění počet stínů ve hře a v mírně i jejich detailnost. Vlivu nastavení si však všimnete jen v detailech (na spodní dvojici obrázků například stíny prken. Snížením kvality se také vypnou měkké stíny a zůstanou klasické ostré stíny mírně rozostřené Edge AA. Snížením kvality si pomůžete i o 10 framů za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

Pctuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým Pctuning