Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy
Hry Článek Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

1. 7. 2009 03:00 13

Seznam kapitol

1. Chrome engine čtvrté generace 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet s Edge AA a 1× AF 4. Výsledky grafických karet s 4× MSAA a 16× AF
5. Vliv nastavení na hru I 6. Vliv nastavení na hru II 7. Závěr

Uplynuly necelé tři roky a na herní trh přichází nástupce akční hry Call of Juarez s podtitulem Bound in Blood od poslkých vývojářů Techland. Hra je založena na nové generaci Chrome enginu, který si vývojáři sami naprogramovali a my se jako obvykle podíváme, jak dobře je hra optimalizovaná.

Reklama
Reklama
Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy

Po zapnutí plnohodnotného vyhlazování hran přes ovladače o něco klesnou fps hlavně ve vyšších rozlišeních, ale nejde o nijak dramatické propady. Do rozlišení 1680 × 1050 px včetne AA a AF stále stačí pomalé karty na úrovni GeForce 9600 GT, do 1920 × 1200 jen o maličko silnější na úrovni Radeonu HD 4830 či GeForce série 9800.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

Pctuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým Pctuning