Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky

Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

18. 2. 2013 03:00 13

Seznam kapitol

1. Sedm let starý engine z The Godfather 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Od Vánoc uplynuly téměř dva měsíce a na trh se dostávají první hry nového roku. Jednou z nich je třetí pokračování hororové vesmírné střílečky Dead Space. Stejně jako u předchozích dílů byla PC verze hry připravována až dodatečně coby konzolový port. Spíš než perfektní grafika a zpracování tak potěší nízké hardwarové nároky.

Reklama
Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak je patrné z grafů, ani při nejvyšším nastavení všech detailů a vypnutém vyhlazování hran nejsou hardwarové nároky Dead Space 3 nijak vysoké. Plynule přes průměrných čtyřicet snímků za sekundu hru rozběháte i se slabšími grafickými kartami. V nízkých rozlišeních bohatě postačí třeba starší karty typu nVidia GeForce GTS 450 a AMD Radeon HD 5750, ve středních rozlišeních je pro plynulé hraní potřeba GeForce GTX 550 Ti nebo Radeon HD 6770 a ve vysokých rozlišeních hra běží plynule na kartách GeForce GTX 460, Radeon HD 6850 a výkonnějších.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama