Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky | Kapitola 8
Seznam kapitol
Od Vánoc uplynuly téměř dva měsíce a na trh se dostávají první hry nového roku. Jednou z nich je třetí pokračování hororové vesmírné střílečky Dead Space. Stejně jako u předchozích dílů byla PC verze hry připravována až dodatečně coby konzolový port. Spíš než perfektní grafika a zpracování tak potěší nízké hardwarové nároky.
Flares
Flares On (po najetí myší se zobrazí Off)
Nastavení Flares mění míru osvětlení různými zdroji světla. Rozdíl v grafice je dobře patrný, framerate po snížení nastavení však vzrostl jen o jeden snímek za sekundu z 23 na 24 fps.
Distortion
Distortion On (po najetí myší se zobrazí Off)
Nastavení Distortion zapíná a vypíná post processing efekt filmového zrnění a podobně. Proti Dead Space 2 však podobně upravených scén výrazně ubylo. Rozdíl ve výkonu jsem nenaměřil.
Light Quality
Light Quality High (po najetí myší se zobrazí Normal)
Snížení kvality osvětlení vypne některé odlesky, což je na vracích automobilů dobře patrné. Rozdíl ve výkonu však není velký, naměřil jsem nárůst jen o jeden snímek za sekundu.
Lighting Accumulation
Lighting Accumulation High (po najetí myší se zobrazí Normal)
Nastavení Light Accumulation mění detailnost nasvětlení některých scén, dobře je to patrné na podlaze. Snížení nastavení však přineslo nárůst výkonu jen o jeden snímek za sekundu z 24 na 25 fps.
Decals
Decals On (po najetí myší se zobrazí Off)
Efekt Decals ovlivňuje, zda na okolních objektech zůstávají stopy po střelbě. Žádný vliv na výkon nastavení nemá.