Dead Space 3 — konzolový port s nízkými nároky | Kapitola 6
Seznam kapitol
Od Vánoc uplynuly téměř dva měsíce a na trh se dostávají první hry nového roku. Jednou z nich je třetí pokračování hororové vesmírné střílečky Dead Space. Stejně jako u předchozích dílů byla PC verze hry připravována až dodatečně coby konzolový port. Spíš než perfektní grafika a zpracování tak potěší nízké hardwarové nároky.
Nároky Dead Space 3 jsou sice nízké, přesto se mohou najít majitelé monitorů s vysokým rozlišením a slabou grafickou kartou, kde hra při nejvyšším nastavení detailů naprosto plynule nepoběží. Sem patří například testovaná kombinace starší GeForce GTS 450 ve Full HD rozlišení, na kterém jsem vliv jednotlivých nastavení na vzhled hry a výkon vyzkoušel.
Bloom
Bloom On (po najetí myší se zobrazí Off)
Nastavení Bloom zapíná a vypíná efekt přesvícení. Ačkoliv je rozdíl v grafice hry dobře patrný, žádné zvýšení výkonu po vypnutí tohoto efektu nenastalo.
Glow
Glow On (po najetí myší se zobrazí Off)
Žádných rozdílů jsem si po vypnutí nsatavení Glow nevšimnul, nezměnil se ani framerate.
Depth of Field
Depth of Field Yes (po najetí myší se zobrazí No)
Efekt Depth of Field navozuje dojem hloubky obrazu tím, že vzdálené objekty mírně rozmaže. Zatímco v Dead Space 2 byl rozdíl patrný téměř v každé scéně, v Dead Space 3 si jej všimnete spíše jen výjimečně. Rozdíl ve výkonu jsem po snížení DoF nenamařil.