PCTuning Článek

Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
25. 10. 2012 03:00 19 Sdílej:

Seznam kapitol

1. Nejrozšířenější engine současnosti opět na scéně 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK se zapnutým vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Dishonored je dle ohlasů jedním z největších překvapení této herní sezóny. Technickou vyspělostí hra sice nepřekvapí, použit byl Unreal Engine 3, na druhou stranu je výtvarné zpracování hry výborné a na Dishonored je radost pohledět. Potěší také hardwarové nároky, duchovního nástupce Thiefa si zahraje téměř každý.

Reklama
Reklama

Dishonored je v letošní herní sezóně bezesporu jedním z největších příjemných překvapení. Asi jen málokdo od malého francouzského týmu s předchozími zkušenostmi z her Arx Fatalix a Dark Messiah of Might and Magic čekal tak dobrou hru, která bude atakovat titul hry roku. Stalo se však a třeba aktuální hodnocení na Metacritic činí 91 bodů, uživatelské skóre je pak také velmi slušných 8.4.

Technicky je Dishonored postaven na technologii Unreal třetí generace. Ta nepatří k nejnovějším a technickou vyspělostí proto hra rozhodně neohromí. Na druhou stranu se Dishonored odehrává v zajímavém prostředí a umělecké zpracování je na špičkové úrovni, na Dishonored se proto až překvapivě dobře dívá.

 

Jestliže nějaká zpráva potěší zejména majitele slabších sestav, pak je to tato o hardwarových nárocích Dishonored. Ty jsou totiž velmi nízké a hru si naplno užijete i na velmi slabých počítačích. I ve Full HD rozlišení běžel Dishonored na maximální nastavení plynule třeba i na AMD Radeonu HD 6670. HD 6670 je přitom slabou kartou s cenou necelé dva tisíce. Podobné je to i s nároky na výkon procesoru, bez větších problémů postačí i na řadu náročnějších her nevhodné procesory AMD Phenom II X2 s frekvencí okolo 3 GHz.

Pokud budete muset přeci jen snižovat detaily, nepotěší jak minimální množství položek, tak jejich malý vliv na výkon. Vliv má v zásadě jen nastavení paprsků světla a vyhlazování hran. Není proto divu, že rozdíl mezi minimálním a maximálním nastavením detailů často není téměř vůbec znát a odpovídá tomu také minimální nárůst výkonu, který je maximálně třetinový.

Poděkování

Děkujeme partnerům Asus, Gigabyte, Intel a MSI, kteří zapůjčili vybavení na testy.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning