Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky
Článek Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky

Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

25. 10. 2012 03:00 19

Seznam kapitol

1. Nejrozšířenější engine současnosti opět na scéně 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK se zapnutým vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Dishonored je dle ohlasů jedním z největších překvapení této herní sezóny. Technickou vyspělostí hra sice nepřekvapí, použit byl Unreal Engine 3, na druhou stranu je výtvarné zpracování hry výborné a na Dishonored je radost pohledět. Potěší také hardwarové nároky, duchovního nástupce Thiefa si zahraje téměř každý.

Reklama
Reklama
Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky

Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky

Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky

Nároky Dishonored na výkon počítače jsou při vypnutém vyhlazování hran naprosto minimální a s drtivou většinou karet jsem narazil na horní limit hry 130 fps. Nižší framerate jsem naměřil jen u slabších karet jako je AMD Radeon HD 6670 a především nVidia GeForce GT 630 (dříve GT 440), i na těchto dvou kartách však hra běžela naprosto plynule i v rozlišení 1920 × 1080 px.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning