Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky

Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

25. 10. 2012 03:00 19

Seznam kapitol

1. Nejrozšířenější engine současnosti opět na scéně 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK se zapnutým vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Dishonored je dle ohlasů jedním z největších překvapení této herní sezóny. Technickou vyspělostí hra sice nepřekvapí, použit byl Unreal Engine 3, na druhou stranu je výtvarné zpracování hry výborné a na Dishonored je radost pohledět. Potěší také hardwarové nároky, duchovního nástupce Thiefa si zahraje téměř každý.

Reklama

Anti-Aliasing Mode

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Anti-Aliasing Mode FXAA (po najetí myší se zobrazí Off)

Dishonored nepodporuje plnohodnotnou technologii vyhlazování hran, ale jen post processing efekty FXAA/MLAA, které obraz vyhlazují na základě matematické analýzy. Efekt dobře vyhladí ostře kontrastní hrany (horní okraj trubky), málo kontrastní hrany ale nevyhladí téměř vůbec. Velkou nevýhodou také je, že FXAA i MLAA mírně rozmazává celý obraz. Výkon po vypnutí efektu FXAA vzrostl z 29 na 40 fps.

Rat Shadows

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Rat Shadows On (po najetí myší se zobrazí Off)

Nastavení Rat Shadows vypíná stíny krys, kterých je ve hře plno. Výkon však vzrostl jen nepatrně z 57 na 59 snímků za sekundu.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita  Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Rozdíl mezi maximálním a minimálním nastavením detailů je na většině scén velmi malý až téměř neznatelný. Vypnou se totiž jen efekty světelných paprsků, stíny krys a vyhlazování hran. Tomu odpovídá také jen malý nárůst výkonu. Ten u GeForce GT 630 vzrostl v rozlišení 1920 × 1080 px z 42 na 47 fps u první scény a z 33 na 45 fps u druhé.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama