Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky | Kapitola 7
Seznam kapitol
Dishonored je dle ohlasů jedním z největších překvapení této herní sezóny. Technickou vyspělostí hra sice nepřekvapí, použit byl Unreal Engine 3, na druhou stranu je výtvarné zpracování hry výborné a na Dishonored je radost pohledět. Potěší také hardwarové nároky, duchovního nástupce Thiefa si zahraje téměř každý.
Anti-Aliasing Mode
Anti-Aliasing Mode FXAA (po najetí myší se zobrazí Off)
Dishonored nepodporuje plnohodnotnou technologii vyhlazování hran, ale jen post processing efekty FXAA/MLAA, které obraz vyhlazují na základě matematické analýzy. Efekt dobře vyhladí ostře kontrastní hrany (horní okraj trubky), málo kontrastní hrany ale nevyhladí téměř vůbec. Velkou nevýhodou také je, že FXAA i MLAA mírně rozmazává celý obraz. Výkon po vypnutí efektu FXAA vzrostl z 29 na 40 fps.
Rat Shadows
Rat Shadows On (po najetí myší se zobrazí Off)
Nastavení Rat Shadows vypíná stíny krys, kterých je ve hře plno. Výkon však vzrostl jen nepatrně z 57 na 59 snímků za sekundu.
Minimální x maximální nastavení grafiky
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Rozdíl mezi maximálním a minimálním nastavením detailů je na většině scén velmi malý až téměř neznatelný. Vypnou se totiž jen efekty světelných paprsků, stíny krys a vyhlazování hran. Tomu odpovídá také jen malý nárůst výkonu. Ten u GeForce GT 630 vzrostl v rozlišení 1920 × 1080 px z 42 na 47 fps u první scény a z 33 na 45 fps u druhé.