Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky
Článek Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky

Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

25. 10. 2012 03:00 19

Seznam kapitol

1. Nejrozšířenější engine současnosti opět na scéně 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK se zapnutým vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Dishonored je dle ohlasů jedním z největších překvapení této herní sezóny. Technickou vyspělostí hra sice nepřekvapí, použit byl Unreal Engine 3, na druhou stranu je výtvarné zpracování hry výborné a na Dishonored je radost pohledět. Potěší také hardwarové nároky, duchovního nástupce Thiefa si zahraje téměř každý.

Reklama
Reklama
Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky

Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky

Dishonored — umělecký skvost s nízkými nároky

Podobně jako u nároků na výkon grafické karty má Dishonored nízké nároky také na výkon procesoru. V tomto případě je ale patrná výrazně větší míra škálování, kdy výkonnější procesory s vyšší frekvencí a počtem jader přinesou až několikanásobný nárůst výkonu. Současně však platí, že Dishonored běží přes čtyřicet snímků i na slabém AMD Phenomu II X2 s frekvencí pod 3 GHz.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning