Kingdom Come: Deliverance: vliv nastavení na výkon
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Kingdom Come: Deliverance: vliv nastavení na výkon

Kingdom Come: Deliverance: vliv nastavení na výkon | Kapitola 24

Adam Vágner

Adam Vágner

30. 3. 2018 03:00 49

Seznam kapitol

1. Kingdom Come: Deliverance – stále ve výstavbě 2. Metodika měření 3. Rozlišení, režim zobrazení 4. Globální nastavení a konfigurační soubor 5. Globální nastavení a výkon 6. Vsync, Vertikální FOV, Gama korekce 7. Pokročilá nastavení – antialiasing (vyhlazování) 8. Kvalita objektů 9. Herní efekty 10. Světlo 11. Částice 12. Fyzika
13. Kvalita postprocesu 14. Kvalita shaderů 15. Stíny 16. Textury 17. Detaily vody 18. Detail volumetrických efektů 19. Úroveň detailu vegetace 20. Zobrazovací vzdálenost objektů 21. Úroveň LODů 22. Zobrazovací vzdálenost vegetace 23. Rozmazání pohybu 24. Závěrečné shrnutí

Kingdom Come: Deliverance je rozsáhlé RPG z netradičního prostředí, které je nám hodně blízké. Detailní česká krajina plná lesů dá ale většině sestav slušně zabrat. Podíváme se, jaká nastavení mají největší vliv na výkon, kde má smysl ubírat a co můžete pustit z hlavy.

Reklama

Kingdom Come: Deliverance nabízí po stránce grafiky opravdu bohaté možnosti nastavení. Jen pár z nich ale na lehce nadprůměrné sestavě s výkonem opravdu pohne.

Na to, že budete na mainstreamových grafikách hrát na ultra nastavení rovnou zapomeňte, pokud se nechete trápit na hodnotách kolem 30 snímků za sekundu (a to bych vám opravdu neradil, protože pod Cry Engine se při podobných hodnotách snímkových frekvencí kromě nepříliš plynulého obrazu projevuje i výrazný input lag. Warhorse se ostatně sichruje upozorněním, že jsou Ultra vysoké detaily experimentální a určené pro budoucí hardware.

Kingdom Come: Deliverance: vliv nastavení na výkon
i Zdroj: PCTuning.cz

Celkem bez problémů jsem ale i s maximálním nastavením na přetaktované GTX 1080 Ti odehrál pár hodin a snad jen jedinkrát padla snímková frekvence někam k 30 fps – v noci, v Ratajích a s pochodní v ruce. A jak už asi tušíte, grafika běžela na dvou třetinách vytížení, takže to vázlo asi někde na procesoru.

Nic z toho, co je v článku, nemusí být definitivní, vývojáři hru stále ladí za pochodu. S Kingdom Come se každopádně nevidíme naposled. A uvidíme, jak si s laděním časem pomůžou odborníci na Cry Engine.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama