Očekávaný Battlefield 4 – špičkový fyzikální engine i destrukce
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Očekávaný Battlefield 4 – špičkový fyzikální engine i destrukce

Očekávaný Battlefield 4 – špičkový fyzikální engine i destrukce | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

4. 11. 2013 03:00 60

Seznam kapitol

1. Frostbite engine třetí generace 2. Výsledky GK při nastavení grafiky Medium 3. Výsledky GK při nastavení grafiky High 4. Výsledky GK při nastavení grafiky Ultra 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Závěr

Protože je Battlefield 4 je opět postaven na enginu Frostbite, není podoba s předchozím dílem překvapením. Došlo však i k řadě vylepšení a Battlefield 4 je jednou z nejhezčích her současnosti. Špičkový je také fyzikální engine, především destrukce. Nároky záleží na nastavení detailů. Po snížení si zahrají i majitelé slabších PC.

Reklama
Očekávaný Battlefield 4 – špičkový fyzikální engine i destrukce
i Zdroj: PCTuning.cz

Nároky na výkon grafické karty má Battlefiled 4 při nejvyšším nastavení detailů Ultra skutečně vysoké. Většina uživatelů proto bude muset nastavení detailů o něco snížit. To lze udělat buď celkovým snížením všech detailů (položka Graphics Quality), nebo po jednotlivých položkách. Právě to jsem vyzkoušel s AMD Radeonem HD 7870 v rozlišení 2560 × 1440 px.

Texture Quality

 Texture Quality Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Quality Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Při změně rozlišení textur se sníží kvalita jen některých z nich. Zatímco ostrost nápisu se na testovací scéně nezměnila, rozlišení textury zdi pod ní ano. Rozdíl ve výkonu jsem ale nenaměřil.

Texture Filtering

 Texture Filtering Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Filtering Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Anisotropní filtrování zvyšuje ostrost vzdálených textur pozorovaných pod různými úhly. Rozdíl v grafice je ale malý a nenaměřil jsem ani nárůst výkonu.

Lighting Quality


Lighting Quality Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Nastavení kvality osvětlení mění mimo jiné i kvalitu stínů. Rozdíl je dobře vidět například u stínu stromu, jehož detailnost se po snížení nastavení výrazně zhorší. Výkon po snížení kvality osvětlení vzrostl z 29 na 35 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama