Očekávaný Battlefield 4 – špičkový fyzikální engine i destrukce
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Očekávaný Battlefield 4 – špičkový fyzikální engine i destrukce

Očekávaný Battlefield 4 – špičkový fyzikální engine i destrukce | Kapitola 2

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

4. 11. 2013 03:00 60

Seznam kapitol

1. Frostbite engine třetí generace 2. Výsledky GK při nastavení grafiky Medium 3. Výsledky GK při nastavení grafiky High 4. Výsledky GK při nastavení grafiky Ultra 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Závěr

Protože je Battlefield 4 je opět postaven na enginu Frostbite, není podoba s předchozím dílem překvapením. Došlo však i k řadě vylepšení a Battlefield 4 je jednou z nejhezčích her současnosti. Špičkový je také fyzikální engine, především destrukce. Nároky záleží na nastavení detailů. Po snížení si zahrají i majitelé slabších PC.

Reklama
Očekávaný Battlefield 4 – špičkový fyzikální engine i destrukce
i Zdroj: PCTuning.cz

Očekávaný Battlefield 4 – špičkový fyzikální engine i destrukce
i Zdroj: PCTuning.cz

Očekávaný Battlefield 4 – špičkový fyzikální engine i destrukce
i Zdroj: PCTuning.cz

Při nastavení detailů Medium se Battlefield 4 zdá být relativně nenáročnou hrou, kterou si plynule zahrají i majitelé slabších karet. Není to však zcela pravda. Pro plynulé hraní multiplayerové střílečky doporučuji alespoň průměrných 40-50 fps, přičemž nejslabší karty na tyto hodnoty nedosáhnout ani v nejnižších rozlišeních. Do rozlišení 1600 × 900 px doporučuji alespoň nVidii GeForce GTX 650 nebo AMD Radeon HD 7750, do Full HD GeForce GTX 650 Ti nebo Radeon HD 6870 a do nejvyšších rozlišení alespoň GeForce GTX 660 nebo Radeon HD 7850.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama