Očekávaný Battlefield 4 – špičkový fyzikální engine i destrukce | Kapitola 7
Seznam kapitol
Protože je Battlefield 4 je opět postaven na enginu Frostbite, není podoba s předchozím dílem překvapením. Došlo však i k řadě vylepšení a Battlefield 4 je jednou z nejhezčích her současnosti. Špičkový je také fyzikální engine, především destrukce. Nároky záleží na nastavení detailů. Po snížení si zahrají i majitelé slabších PC.
Effects Quality
Nastavení efektů mění kvalitu částicových efektů jako je kouř, prach nebo jiskry. Ačkoliv jsem si nevšimnul žádných rozdílů v grafice, framerate na testovací scéně vzrostl z 18 na 24 fps.
Post Process Quality
Nastavení post processing efektů mění například barevný odstín celé hry. Framerate po snížení nastavení vzrostl z 26 na 28 fps.
Mesh Quality
Nastavení Mesh by mělo měnit míru teselace některých objektů. Rozdílů jsem si ve hře nevšimnul, framerate přesto vzrostl z 27 na 29 fps.
Terrain Quality
Rozdíly v grafice jsou při snížení kvality terénu jen drobné, výkon přesto vzrostl z 22 na 24 fps.