Overlord II - solidní porce pěkné grafiky a vtipu
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Overlord II - solidní porce pěkné grafiky a vtipu

Overlord II - solidní porce pěkné grafiky a vtipu | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

3. 8. 2009 03:00 9

Seznam kapitol

1. Vylepšený engine z jedničky 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Vliv procesoru na hru
5. Vliv nastavení na hru I 6. Vliv nastavení na hru II 7. Vliv nastavení na hru III 8. Závěr

Opět tu pro vás máme rozbor technologií, nároků a grafiky aktuální počítačové hry. Tentokrát se podíváme na druhý díl akční fantasy hry Overlord. Ta nabídne v dnešní době lehce nadprůměrnou grafiku obohacenou fyzikou NVIDIA PhysX. Ne, nemějte obavy. Tentokrát si zahrají i majitelé ATI Radeonů. Jde totiž jen u CPU verzi PhysX.

Reklama

Bloom

 Bloom on/off
i Zdroj: PCTuning.cz
Bloom on/off

Bloom mění podobně jako sun glare práci se světlem. Vliv na výkon je i tentokrát velmi malý, pouze jeden snímek za sekundu.

Edge Smoothing

 Edge Smoothing on/off
i Zdroj: PCTuning.cz
Edge Smoothing on/off

Rozmazání hran je jedinou částečnou náhradou za chybějící vyhlazování hran. Zubaté hrany jsou sice i tak dobře patrné, ale pozitivní alespoň je, že vliv na výkon je zanedbatelný.

Depth of Field

 Depth of Field on/off (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Depth of Field on/off (pro zvětšení klikněte)

Depth od Field by mělo rozmazat všechny objekty kromě toho, který právě sledujete. Rozdílů jsem si však nevšiml ani já ani FRAPS.

Texture Detail

 Texture detail high/low
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture detail high/low

Texture detail jako obvykle mění ostrost textur. Rozdíl mezi minimálním a maximálním nastavením však není velký a snížením detailnosti si proto pomůžete jen o dva snímky za sekundu.

Derbis Detail

 Debris Detail high/low
i Zdroj: PCTuning.cz
Debris Detail high/low

Derbis Detail zase mění dobu, za kterou zmizí trosky domů a jiných objektů po explozi. Rozdíly jsou však malé, vliv na fps zanedbatelný.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama