Resizable BAR na Intelu: RTX 3060 a RX 6700 XT | Kapitola 11
Seznam kapitol
AMD s novými Radeony a Ryzeny představilo technologii Smart Access Memory, která využívá resizable BAR k zefektivnění přenosu dat mezi pamětí počítače a videopamětí grafické karty. S podporou resizable BAR se už začaly přidávat i ostatní platformy a grafické karty. Podíváme se, co resizable BAR udělá s výkonem na Radeonu a GeForce.
Ultra + Ray tracing
Pro testy s ray tracingem využívám rovněž nastavení ultra s deaktivovaným hairworks, liší se jen tím, že je navíc zapnutý i ray tracing s nastavením high.
![Resizable BAR na Intelu: RTX 3060 a RX 6700 XT](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/n2zxslo1prqfwyp6113b145cc0a8314867332.png)
![Resizable BAR na Intelu: RTX 3060 a RX 6700 XT](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/7lrs69c8tcwqi0s6113b14696af9161892080.png)
![Resizable BAR na Intelu: RTX 3060 a RX 6700 XT](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/t0ljm8b5htxd9z66113b14758798874790585.png)
Ray tracing + DLSS
Ve hře je ještě implementovaná nejstarší varianta DLSS, nikoliv DLSS 2.0. Výkon s aktivním DLSS měřím pouze v rozlišení 2560 × 1440, protože u rozlišení 1920 × 1080 není možné DLSS zapnout na výkonnějších kartách a u 3840 × 2160 jej naopak nelze aktivovat u RTX 2060.
![Resizable BAR na Intelu: RTX 3060 a RX 6700 XT](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/ey025skchg4ag7p6113b148bd6e5234833964.png)
Maximální detaily a ray tracing
Poslední je maximální kvalita detailů s nastavením Quality na Extreme a aktivním hairworks coby nejvyšší kvalitou detailů. Jediná položka, která není na maximu, je shading rate – ten je nastavený na 100 %, takže se hra renderuje v nativním rozlišení a ne se super samplingem na 200%, jak je tomu u předvoleného profilu „Extreme“.
![Resizable BAR na Intelu: RTX 3060 a RX 6700 XT](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/hpc0kt9boinr9xh6113b149d68e5372193891.png)