Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11 | Kapitola 11

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

28. 8. 2013 03:00 19

Seznam kapitol

1. Vylepšený Unreal engine 2.5 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na vysoké detaily 4. Výsledky GK na nejvyšší detaily 5. Výsledky GK na nejvyšší detaily vč. vyhlazování 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Pokračování Splinter Cell s podtitulem Blacklist se na obrazovky vrací po třech letech. Ačkoliv hra stejně jako předchůdce Conviction běží na starší technologii Unreal engine 2.5, vypadá její grafika díky množství vylepšení skvěle. Odpovídají tomu však i hardwarové nároky, pro „vše na maximum“ je potřeba skutečně výkonný počítač.

Reklama

Eurogamer.cz

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Nejnovější díl série přináší zpět hardcore stealth akci - obzvláště na nejvyšší obtížnost, deaktivující řadu berliček. Zároveň ale uchoval dokonale ovladatelné akční mechaniky z dílu předchozího, dávajíce tak hráči celou škálu možností pro vypořádání se s jakoukoliv situací. Výsledkem je pocit, že hrajete za nezastavitelného elitního vojáka s odpovídajícími schopnostmi a vybavením. To vše zarámované strhujícím filmovým příběhem a okořeněné solidní dávkou kooperativního i kompetetivního multiplayeru. Hollywoodský spektákl sice nemusí sednout každému a občas poněkud omezuje svobodu rozhodování hráče, nicméně pro fanoušky těchto filmů to naopak může být důvod pro přidání bodu k hodnocení navíc.

Hodnocení: 8/10; odkaz na recenzi

Hrej.cz

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

„Zelená je stále ještě dobrá. Pokud je Blacklist demonstrací budoucnosti série Splinter Cell, začínáme slavnostně přebíjet už nyní. Vyměňte výjimečnost za možnost opakovaného hraní a spokojenost je na obou stranách.“

Hodnocení: 8/10; odkaz na recenzi

Sector.sk

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Ubisoft sa pri hľadaní ideálneho stredu medzi čistou akciou a stealth hrou dostal opäť o riadny kus ďalej. Splinter Cell Blacklist sleduje pozorne každý krok hráča a dáva mu možnosť svoje chyby okamžite napraviť. Silné momenty striedajú predvídateľné udalosti a voľnosti v misiách občas stojí v ceste naračná zložka. Mení sa tak dynamika obľúbenej hry mačky a myši, kde už nie ste lovcom, ale loveným.

Hodnocení: 8/10; odkaz na recenzi

IGN (anglicky)

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Splinter Cell: Blacklist is a sweet middle ground between the Panther-like action of Conviction and the Ghost-like stealth of Chaos Theory. The delightful improbable success of this compromise is a testament to game design that always has choice in mind. It’s well worth replaying the campaign with an alternate playstyle, a different set of preferred gadgets, and/or on Perfectionist mode. And, like the series’ Chaos Theory peak it can’t help but be compared to, Blacklist’s also packing a pair of multiplayer modes that could stand proudly on their own. Splinter Cell is back on the right shadowy track.

Hodnocení: 9.2/10; odkaz na recenzi

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama