Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11 | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

28. 8. 2013 03:00 19

Seznam kapitol

1. Vylepšený Unreal engine 2.5 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na vysoké detaily 4. Výsledky GK na nejvyšší detaily 5. Výsledky GK na nejvyšší detaily vč. vyhlazování 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Pokračování Splinter Cell s podtitulem Blacklist se na obrazovky vrací po třech letech. Ačkoliv hra stejně jako předchůdce Conviction běží na starší technologii Unreal engine 2.5, vypadá její grafika díky množství vylepšení skvěle. Odpovídají tomu však i hardwarové nároky, pro „vše na maximum“ je potřeba skutečně výkonný počítač.

Reklama
Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Nároky na výkon grafické karty jsou u Splinter Cell: Blacklist skutečně vysoké a pravděpodobně jen málokdo hru rozběhá zcela plynule při nejvyšším nastavení detailů. Většina z nás proto bude muset snižovat detaily. Položek je v nastavení detailů naštěstí poměrně dostatek. Vliv jejich změny na grafiku hry i framerate jsem měřil s kartou nVidia GeForce GTX 650 ve Full HD rozlišení.

Texture Detail

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Texture Detail Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Rozdíl v grafice hry při snížení rozlišení textur je dobře patrný na první pohled. Dopad na výkon však není velký, framerate se zvýšil z 27 na 28 fps.

Shadow Quality

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Shadow Quality Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Při snížení kvality stínů se výrazně sníží jejich detailnost a kvalita. Dopad na výkon je opět spíše menší, framerate vzrostl z 27 na 29 fps.

Parallax

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Parallax On (po najetí myší se zobrazí Off)

Nastavení parallax occluion mapping dokáže u objektů jako poničená cihlová zeď navodit dojem trojrozměrnosti. Rozdíl v grafice je na srovnávací scéně dobře patrný. Výkon po vypnutí efektu vzrostl z 28 na 31 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama