Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11 | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

28. 8. 2013 03:00 19

Seznam kapitol

1. Vylepšený Unreal engine 2.5 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na vysoké detaily 4. Výsledky GK na nejvyšší detaily 5. Výsledky GK na nejvyšší detaily vč. vyhlazování 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Pokračování Splinter Cell s podtitulem Blacklist se na obrazovky vrací po třech letech. Ačkoliv hra stejně jako předchůdce Conviction běží na starší technologii Unreal engine 2.5, vypadá její grafika díky množství vylepšení skvěle. Odpovídají tomu však i hardwarové nároky, pro „vše na maximum“ je potřeba skutečně výkonný počítač.

Reklama
Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Při vysokém nastavení detailů v režimu DirectX 9 jsou nároky Splinter Cell: Blacklist na výkon grafické karty poměrně rozumné. Abyste si hru plynule zahráli, doporučuji alespoň průměrných čtyřicet snímků za sekundu. Na ty se v nízkých rozlišeních dostanete s grafickými kartami typu nVidia GeForce GT 640 nebo AMD Radeon HD 7730, ve středních s GeForce GTX 650 nebo Radeonem HD 7750 a ve vysokých s GeForce GTX 650 Ti nebo Radeonem HD 7790.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama