The Elder Scrolls V: Skyrim — vzniklo dokonalé RPG? | Kapitola 7
Seznam kapitol
Není sporu, že je pátý díl série The Elder Scrolls po herní stránce perfektní a se Zaklínačem 2 jde o nejlepší RPG roku. Platí to však i o technické stránce? Zatímco při hraní Oblivionu na nejvyšší detaily se doslova tajil dech, u Skyrimu se vám to nestane. To ale rozhodně neznamená, že by hra vypadala špatně, pohledná místa najdete i ve Skyrimu.
Water — Reflect Land
![Water — Reflect Land On / Off](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/mcu4p52gzk8wmfp60d305b1a8321136354989.jpg)
Úroveň odrazu okolí od vodní hladiny lze nastavit celkem čtyřmi položkami. První se jmenuje Reflect Land a po snížení se okolní svět odráží jen ve vašem blízkém okolí, v dálce už nikoliv. Dopad na výkon jsem však nenaměřil.
Water — Reflect Trees
![Water — Reflect Trees On / Off](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/xjdww1svsf2wyre60d305b28d777491829310.jpg)
Vliv odrazů stromů od vodní hladiny je zřejmý. Na horním snímku se stromy odrážejí, na spodním nikoliv. Opět však bez vlivu na výkon.
Water — Reflect Objects
![Water — Reflect Objects On / Off](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/2ee29xozgvaxfij60d305b36be62180495331.jpg)
U nastavení odrážení „objektů“ jsem si rozdílů nevšimnul, skály se odráží vždy stejně. Snížení framerate nijak nezměnilo.
Water — Reflect Sky
![Water — Reflect Sky On / Off](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/4ormo4nrv3xgnzb60d305b442a20366159351.jpg)
Totéž platí o odrazu oblohy, odraz slunečních paprsků je jasně patrný při zapnutém i vypnutém nastavení. Vliv na výkon byl nulový.
View Distance — Object Fade
![View Distance — Object Fade 15/1](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/47rpuni5ty0peql60d305b4d70cd031551614.jpg)
Další množství nastavení je zaměřeno na dohlednost. První se jmenuje Object Fade a po snížení se v dálce přestanou zobrazovat kameny a další podobné minoritní objekty. Po snížení vzrostl výkon o jeden snímek za sekundu.