Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX

Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

8. 3. 2013 03:00 133

Seznam kapitol

1. Upravený engine z minulých dílů 2. Výsledky GK s nastavením High 3. Výsledky GK s nastavením Ultimate 4. Výsledky GK s nastavením Ultimate a 2× SSAA 5. Vliv procesoru na hru při nastavení High 6. Vliv procesoru na hru při nejvyšším nastavení vč. AA
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Vliv nastavení na hru IV 11. Galerie in game screenshotů 12. Závěr

Kdo ve hrách Tomb Raider nikdy neobdivoval virtuální hrdinku Laru Croft, nemůže se snad vůbec počítat mezi pravověrné hráče. Po odmlce se série vrací na naše monitory a je plná síly. Platí to i pro technické zpracování, které vypadá parádně. Příjemně překvapí především zpracování vlasů pomocí technologie AMD Tress FX.

Reklama
Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX
i Zdroj: PCTuning.cz

Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX
i Zdroj: PCTuning.cz

Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX
i Zdroj: PCTuning.cz

Při nejvyšším nastavení všech detailů včetně vyšší kvality vlasů Tress FX nároky Tomb Raider výrazně vzrostou. Pro plynulé hraní je už v nízkých rozlišeních potřeba poměrně výkonných grafických karet jako GeForce GTX 660 Ti nebo Radeon HD 7850, ve vyšších rozlišeních jsou pak potřeba highendové karty GeForce GTX 680 anebo Radeon HD 7870 a vyšší. Z grafů je dobře patrné, že při nejvyšším nastavení detailů hra běží výrazně lépe na kartách AMD Radeon.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama