Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX | Kapitola 8
Seznam kapitol
Kdo ve hrách Tomb Raider nikdy neobdivoval virtuální hrdinku Laru Croft, nemůže se snad vůbec počítat mezi pravověrné hráče. Po odmlce se série vrací na naše monitory a je plná síly. Platí to i pro technické zpracování, které vypadá parádně. Příjemně překvapí především zpracování vlasů pomocí technologie AMD Tress FX.
Anti-Aliasing
Anti-Aliasing FXAA (po najetí myší se zobrazí Off)
S vyhlazováním hran je v Tomb Riader obtíž. Samotná hra zubatými hranami velmi trpí, režimy plnohodotného vyhlazování SSAA jsou však extrémně náročné na výkon grafické karty. Drtivá většina hráčů se tak bude muset spokojit s výrazně méně kvalitním efektem FXAA, který však trpí řadou problémů v podobě rozmazání celého obrazu. Test výkonu však hovoří jasně — bez vyhlazování 34 fps, s vyhlazováním FXAA 33 fps a v režimu 2× SSAA 22 fps.
Shadows
Shadows Normal (po najetí myší se zobrazí Off)
Nastavení stínů mění, kolik se na scéně vykresluje dynamických stínů. Po snížení nastavení na Off se většina z nich přestane vykreslovat úplně. Kompenzací je zvýšení frameratu z 38 na 42 fps.
Shadow Resolution
Shadow Resolution High (po najetí myší se zobrazí Low)
Po snížení nastavení Shadow Resolution se mírně sníží kvalita (detailnost/ostrost) dynamických stínů. Rozdíly jsou však velmi malé a výkon se po snížení vůbec nezměnil.
Level of Detail
Level of Detail Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
Nastavení Level of Detail mění dohlednost, rozdíly při změně nastavení jsou patrné při pohledu do otvoru ve skále. Výkon po snížení kvality nastavení LOD vzrostl o jeden snímek za sekundu.