ARMA III – Global Mobilization: zpátky za železnou oponu! | Kapitola 7
Seznam kapitol
Série ARMA již dlouhou dobu potřebovala nějaký impuls. Od vydání dosud posledního třetího dílu uběhlo již téměř šest let a my, věrní až fanatičtí fandové Flashpointu, netrpělivě čekáme na nalití nové horké krve do žil. Vývojáři vsadili na externisty. A rozhodně se to vyplatilo, díky nim znovu ožívají vzpomínky na původní Flashpoint!
Co s tím?
Mně se to líbilo. Pokud jste s mechanikami ARMA dobře seznámení, tak vám zvládnutí kampaně zabere okolo 10 hodin, možná o něco méně. Osobně bych se vůbec nezlobil, pokud by mise v tancích byly vypuštěné. Působily na mě rušivě a byly postavené ve stylu: „Válku rozhodujete Vy a vše ostatní jsou jen kulisy“ (plus neustálý průzkum vlastní smrtí taktéž nazývaný syndromem Save/Load). Oproti tomu atmosféra za pěchotu byla parádní. Cítíte, že jste součástí většího celku. A přesto se do vás stále vkrádá pocit, že vaše role není bezvýznamná. Vyvážené, to je to správné slovo.
Kompletně zpracované zbraně, dobrá grafika a suprový dabing. Solidní online potenciál.
Ano, tohle DLC (KONEČNĚ!!!) má smysl. Jsem spokojen.
Postskriptum
…a vzpomeňte také na to, že dnes slavíme konec nejstrašnějšího konfliktu v lidských dějinách. To byla ta vousatá událost, kdy zuřivost jednoho pána s knírkem (a samozřejmě asi milionu okolností), jehož tým se v obou světových válkách umístil jako druhý, vedla přímo ke vzniku války studené. A daly tak podnět k zábavným hrám, jaké představuje třeba toto DLC. Zvláště dnes bychom měli myslet na to, že mír není úplně zadarmo a rozhodně ne samozřejmý. Važme si ho.
ARMA III – Global Mobilization |
|
KLADY | ZÁPORY |
Solidní kampaň | Horší design tankových misí |
Parádní design misí za pěchotu | Neosobnost příběhu |
Pár hodně zapamatovatelných okamžiků | Technologické omezení zpracování tankového boje v ARMA III |
Velké množství detailně zpracovaných zbraní a vozidel | |
★★★★★★★★★★ | |
Orientační cena s DPH:500 Kč |