Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

12. 11. 2011 03:00 44

Seznam kapitol

1. I tentokrát zůstalo vše při starém 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Po třetím Battlefieldu se na pulty obchodů dostala druhá nejočekávanější střílečka tohoto roku: Modern Warfare 3 ze série Call of Duty. Ze hry se (dle očekávání) stal okamžitě trhák a nepřekvapí ani technologická stránka. Engine je bohužel stále stejný jako u předchozích dílů, potěší naopak hardwarové nároky.

Reklama
Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak je vidět z grafů s výsledky grafických karet, aktuální díl Call of Duty je opravdu nenáročný a na vývojáři slibovaných 60 snímků za sekundu se dostanete téměř s libovolnou kartou. V případě mé sady se pod touto hranicí pohybovala jen slabá GeForce GT 440 od nVidie (i 50 fps přitom bohatě stačí k plynulému hraní). Zajímavé je, že framerate téměř vůbec neškáluje s měnícím se rozlišením, rozdíly jsou jen v řádu jednotek fps (tzn. jednotky procent, zatímco plocha obrazu se mění v řádu mnoha desítek procent).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama