Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

12. 11. 2011 03:00 44

Seznam kapitol

1. I tentokrát zůstalo vše při starém 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Po třetím Battlefieldu se na pulty obchodů dostala druhá nejočekávanější střílečka tohoto roku: Modern Warfare 3 ze série Call of Duty. Ze hry se (dle očekávání) stal okamžitě trhák a nepřekvapí ani technologická stránka. Engine je bohužel stále stejný jako u předchozích dílů, potěší naopak hardwarové nároky.

Reklama
Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
i Zdroj: PCTuning.cz

Aby hra běžela přes 100 fps, je nutné mít v počítači odpovídající procesor. Jak je vidět z grafů, engine umí využít i síly šestijádrových procesorů AMD Phenom II X6, byť rozdíly mezi čtyřmi a šesti jádry už nejsou tak velké jako mezi dvěma/čtyřjádrovými čipy. Hlavní nicméně je, že k plynulému hraní bohatě postačí i slabší dvoujádrové procesory, s nejslabším testovaným procesorem AMD Phenom II X2 na frekvenci pod 3 GHz hra stále běžela přes 60 snímků za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama