Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná | Kapitola 7
Seznam kapitol
Po třetím Battlefieldu se na pulty obchodů dostala druhá nejočekávanější střílečka tohoto roku: Modern Warfare 3 ze série Call of Duty. Ze hry se (dle očekávání) stal okamžitě trhák a nepřekvapí ani technologická stránka. Engine je bohužel stále stejný jako u předchozích dílů, potěší naopak hardwarové nároky.

Zvolte nejlepší hry roku 2023 a vyhrajte herní hardware
S partnerem Samsung SSD přinášíme velkou čtenářskou a redakční anketu. Za svůj hlas pro nejlepší hru můžete získat řadu cen…
Screen Space Ambient Occlusion

Screen Space Ambient Occlusion (SSAO) na scénu přidává některé minoritní stíny, které jsou patrné zejména v levé části obrazu (stín kamene a beden v povzdálí). Po vypnutí vzrostl framerate z 55 na 67 fps.
Bullet Impacts

Po vypnutí Bullet Impacts přestanou být na zdech patrné stopy po střelbě. Rozdíl ve výkonu jsem nenaměřil.
Image Quality

Image Quality je naprosto zásadní nastavení, obraz totiž renderuje v nižším než nativním rozlišení. Efekt je podobný jako při přímém snížení rozlišení, nedojde však k rozmazání 2D ikon HUD (náboje atd.). Po snížení vzrostl framerate z 56 na 87 fps, což mne vzhledem k naměřeným výsledkům s grafickými kartami překvapilo (při přímé změně rozlišení se framerate hýbal jen minimálně).
Texture Resolution

V nastavení nechybí obligátní rozlišení textur, dopad na vzhled hry je zřejmý. Framerate se však nezměnil.