Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

12. 11. 2011 03:00 44

Seznam kapitol

1. I tentokrát zůstalo vše při starém 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Po třetím Battlefieldu se na pulty obchodů dostala druhá nejočekávanější střílečka tohoto roku: Modern Warfare 3 ze série Call of Duty. Ze hry se (dle očekávání) stal okamžitě trhák a nepřekvapí ani technologická stránka. Engine je bohužel stále stejný jako u předchozích dílů, potěší naopak hardwarové nároky.

Reklama
Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
i Zdroj: PCTuning.cz

Většině hráčů poběží třetí Modern Warfare plynule na nejvyšší detaily. Pro majitele zbylých starších sestav jsme však vliv nastavení na výkon přesto vyzkoušeli. K měření jsem využil GeForce GT 440 v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým vyhlazováním hran.

Shadows

 Shadows Yes/No
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadows Yes/No

První nastavení se týká stínů. Pokud je vypnete, zmizí ze scény drtivá většina dynamických stínů a zbudou jen statické největší stíny (např. budov). Na druhou stranu budete odměněni příkladným nárůstem frameratu, v  mém případě z 50 na 73 fps.

Specular Map

 Specular Map Yes/No
i Zdroj: PCTuning.cz
Specular Map Yes/No

Specular mapy ovlivňují kvalitu odlesků, na srovnávacích obrázcích jsou patrné největší rozdíly na zbrani. Výkon po vypnutí vzrostl z 61 na 68 fps.

Depth of Field

 Depth of Field Yes/No
i Zdroj: PCTuning.cz
Depth of Field Yes/No

Depth of Field neboli efekt hloubky obrazu. Efekt je patrný hlavně při míření zbraní přes mířidla, kdy jsou objekty v odlišné hloubce rozmazané. Po vypnutí vzrostl výkon jen o tři snímky za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama