Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná | Kapitola 6
Seznam kapitol
Po třetím Battlefieldu se na pulty obchodů dostala druhá nejočekávanější střílečka tohoto roku: Modern Warfare 3 ze série Call of Duty. Ze hry se (dle očekávání) stal okamžitě trhák a nepřekvapí ani technologická stránka. Engine je bohužel stále stejný jako u předchozích dílů, potěší naopak hardwarové nároky.

Zvolte nejlepší hry roku 2023 a vyhrajte herní hardware
S partnerem Samsung SSD přinášíme velkou čtenářskou a redakční anketu. Za svůj hlas pro nejlepší hru můžete získat řadu cen…

Většině hráčů poběží třetí Modern Warfare plynule na nejvyšší detaily. Pro majitele zbylých starších sestav jsme však vliv nastavení na výkon přesto vyzkoušeli. K měření jsem využil GeForce GT 440 v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým vyhlazováním hran.
Shadows

První nastavení se týká stínů. Pokud je vypnete, zmizí ze scény drtivá většina dynamických stínů a zbudou jen statické největší stíny (např. budov). Na druhou stranu budete odměněni příkladným nárůstem frameratu, v mém případě z 50 na 73 fps.
Specular Map

Specular mapy ovlivňují kvalitu odlesků, na srovnávacích obrázcích jsou patrné největší rozdíly na zbrani. Výkon po vypnutí vzrostl z 61 na 68 fps.
Depth of Field

Depth of Field neboli efekt hloubky obrazu. Efekt je patrný hlavně při míření zbraní přes mířidla, kdy jsou objekty v odlišné hloubce rozmazané. Po vypnutí vzrostl výkon jen o tři snímky za sekundu.