Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná | Kapitola 6
Seznam kapitol
Po třetím Battlefieldu se na pulty obchodů dostala druhá nejočekávanější střílečka tohoto roku: Modern Warfare 3 ze série Call of Duty. Ze hry se (dle očekávání) stal okamžitě trhák a nepřekvapí ani technologická stránka. Engine je bohužel stále stejný jako u předchozích dílů, potěší naopak hardwarové nároky.
Většině hráčů poběží třetí Modern Warfare plynule na nejvyšší detaily. Pro majitele zbylých starších sestav jsme však vliv nastavení na výkon přesto vyzkoušeli. K měření jsem využil GeForce GT 440 v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým vyhlazováním hran.
Shadows
První nastavení se týká stínů. Pokud je vypnete, zmizí ze scény drtivá většina dynamických stínů a zbudou jen statické největší stíny (např. budov). Na druhou stranu budete odměněni příkladným nárůstem frameratu, v mém případě z 50 na 73 fps.
Specular Map
Specular mapy ovlivňují kvalitu odlesků, na srovnávacích obrázcích jsou patrné největší rozdíly na zbrani. Výkon po vypnutí vzrostl z 61 na 68 fps.
Depth of Field
Depth of Field neboli efekt hloubky obrazu. Efekt je patrný hlavně při míření zbraní přes mířidla, kdy jsou objekty v odlišné hloubce rozmazané. Po vypnutí vzrostl výkon jen o tři snímky za sekundu.