Euro Truck Simulator 2 — kamiony s povedenou grafikou | Kapitola 9
Seznam kapitol
Když se řekne simulátor kamionové dopravy po Evropě, řadě hráčů se vybaví neuvěřitelná nuda. Přesto si tento koncept získal mnoho fandů a druhý díl u nás aktuálně patří mezi nejprodávanější hry. Kompletní proměnou mimo jiné prošla i grafika, která je jedním slovem parádní a má i poměrně rozumné hardwarové nároky.
Kvalita zrcátek
Kvalita zrcátek Vysoká (po najetí myší se zobrazí Nízká)
Nastavení kvality zrcátek mění při hře takřka nepostřehnutelné detaily. Přesto ale má dopad na rychlost vykreslování hry, která vzrostla o dva snímky za sekundu z 30 na 32.
Vykreslovaná vzdálenost zrcátek
Vykreslovaná vzdálenost zrcátek Ultra (po najetí myší se zobrazí Nízká)
Velký vizuální rozdíl je naopak u nastavení vykreslované vzdálenosti v zrcátkách. Přesto však nastavení nemělo v testovací konfiguraci žádný dopad na výkon.
Kvalita textur
Kvalita textur Vysoká (po najetí myší se zobrazí Nízká)
Rozdíl v rozlišení textur je patrný úplně všude. Výkon po snížení kvality textur vzrostl z 33 na 35 snímků za sekundu.
Anizotropní filtrování
Anizotropní filtrování 16× (po najetí myší se zobrazí Vypnuto)
Efekt anizotropního filtrování zajišťuje, aby se i všechny textury zobrazovaly v maximální možné kvalitě. Rozdíl po vypnutí je patrný na první pohled, nastavení však nemělo vliv na framerate.
Hlavní světla vozidel
Hlavní světla vozidel Zapnuto (po najetí myší se zobrazí Vypnuto)
Nastavení hlavních světel vozidel ovlivňuje, zda v noci světla aut skutečně osvětlují krajinu, nebo jde jen o bíle svítící body. Výkon po vypnutí vzrostl z 20 na 23 fps.