Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost | Kapitola 6
Seznam kapitol
Red Orchestra původně vznikla jako modifikace pro Unreal Tournament 2003. Později se osamostatnila a nyní vyhází její druhý díl. Ten míří na mety nejvyšší a bezesporu jde o výbornou realistickou střílečku. Také vizuální stránka je dobrá. Ačkoliv jde „jen“ o upravený Unreal engine 3, budete na často pozitivně překvapeni.
![Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/6olbrfds95qpdyg60d1e7015fadf317950004.jpg)
Důsledkem nadprůměrných hardwarových nároků je, že větší množství majitelů slabších počítačů bude muset snižovat detaily. Položek s nastaveními má ale hra dostatek a jejich účinnost je slušná. Tentokrát jsem vliv nastavení na výkon měřil s AMD Radeonem HD 5770 v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým morfologickým vyhlazováním hran.
Detail Mode
![Detail Mode Ultra/Low](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/l38k1ijjh5vwshd60d1e701edc85414468595.jpg)
Prvním nastavením je Detail Mode, kdy ze scény zmizelo několik menších křoví. Výkon se zvýšil o jeden snímek za sekundu.
Character Detail
![Character Detail Ultra/Low](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/51p1ou9frnnohmi60d1e702a7af3678256026.jpg)
Rozdílů v nastavení Character Detail jsem si nevšiml, postavy i jejich animace zůstaly stejné. Ani výkon se nezměnil.
Texture Quality
![Texture Quality Ultra/Lowest](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/s6stfy0l5tgsg7160d1e7032ad7d131682102.jpg)
Doslova propastný je rozdíl v rozlišení textur, které jsou na nejvyšší nastavení velmi detailní. Po snížení na minimum vzrostl framerate z 29 na 33 fps.