Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
Článek Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

19. 9. 2011 03:00 49

Seznam kapitol

1. Unreal Engine 3 s mnoha rozšířeními 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

Red Orchestra původně vznikla jako modifikace pro Unreal Tournament 2003. Později se osamostatnila a nyní vyhází její druhý díl. Ten míří na mety nejvyšší a bezesporu jde o výbornou realistickou střílečku. Také vizuální stránka je dobrá. Ačkoliv jde „jen“ o upravený Unreal engine 3, budete na často pozitivně překvapeni.

Reklama
Reklama
Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Důsledkem nadprůměrných hardwarových nároků je, že větší množství majitelů slabších počítačů bude muset snižovat detaily. Položek s nastaveními má ale hra dostatek a jejich účinnost je slušná. Tentokrát jsem vliv nastavení na výkon měřil s AMD Radeonem HD 5770 v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým morfologickým vyhlazováním hran.

Detail Mode

 Detail Mode Ultra/Low
Detail Mode Ultra/Low

Prvním nastavením je Detail Mode, kdy ze scény zmizelo několik menších křoví. Výkon se zvýšil o jeden snímek za sekundu.

Character Detail

 Character Detail Ultra/Low
Character Detail Ultra/Low

Rozdílů v nastavení Character Detail jsem si nevšiml, postavy i jejich animace zůstaly stejné. Ani výkon se nezměnil.

Texture Quality

 Texture Quality Ultra/Lowest
Texture Quality Ultra/Lowest

Doslova propastný je rozdíl v rozlišení textur, které jsou na nejvyšší nastavení velmi detailní. Po snížení na minimum vzrostl framerate z 29 na 33 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning