Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

19. 9. 2011 03:00 49

Seznam kapitol

1. Unreal Engine 3 s mnoha rozšířeními 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

Red Orchestra původně vznikla jako modifikace pro Unreal Tournament 2003. Později se osamostatnila a nyní vyhází její druhý díl. Ten míří na mety nejvyšší a bezesporu jde o výbornou realistickou střílečku. Také vizuální stránka je dobrá. Ačkoliv jde „jen“ o upravený Unreal engine 3, budete na často pozitivně překvapeni.

Reklama
Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
i Zdroj: PCTuning.cz

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
i Zdroj: PCTuning.cz

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud si zapnete vyhlazování hran, jde framerate ještě o něco více dolů. Naprostým minimem do nízkých rozlišení je tak Radeon HD 5770/GeForce GTX 460, ve středních rozlišeních Radeon HD 6850/GeForce GTX 560 a ve Full HD a vyšších si plynule zahrajte až s GeForce GTX 560 Ti/Radeonem HD 6870.

Na druhou stranu osobně nepovažuji nároky hry za přehnané, Radeon HD 6870 ani GeForce GTX 560 nejsou highendové karty, jejich cena se pohybuje okolo čtyř tisíc korun s daní. Jen jsou tyto (dříve běžné) nároky poměrně nezvyklé ve stínu přehršle technologicky strohých konzolových konverzí, přičemž Red Orchestra 2 své hardwarové nároky bez problémů ospravedlní velmi pěknou grafiku.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama