Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

19. 9. 2011 03:00 49

Seznam kapitol

1. Unreal Engine 3 s mnoha rozšířeními 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

Red Orchestra původně vznikla jako modifikace pro Unreal Tournament 2003. Později se osamostatnila a nyní vyhází její druhý díl. Ten míří na mety nejvyšší a bezesporu jde o výbornou realistickou střílečku. Také vizuální stránka je dobrá. Ačkoliv jde „jen“ o upravený Unreal engine 3, budete na často pozitivně překvapeni.

Reklama
Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
i Zdroj: PCTuning.cz

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
i Zdroj: PCTuning.cz

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
i Zdroj: PCTuning.cz

Nároky na výkon grafické karty má Red Orchestra poměrně vysoké a rozhodně neplatí, že na nejvyšší detaily si zahraje každý. Dle mých zkušeností s hraním leží rozumné minimum pro plynulé hraní multiplayeru okolo čtyřiceti snímků za sekundu. Abyste se na tyto hodnoty dostali, je nutné mít spíše výkonnější grafické karty. V nízkém rozlišení 1280 × 1024 px postačí v režimu bez vyhlazování hran ATI Radeon HD 5770 či nVidia GeForce GTX 460, ve středních rozlišeních už spíše doporučuji GeForce GTX 470/560 anebo Radeon HD 5830/6850 a ve Full HD rozlišení dosáhnete nad 40 fps až s GeForce GTX 560/Radeon HD 6850. Z grafů je také patrné, že hra běží lépe na kartách AMD Radeon (viz rozdíly GeForce GTS 450 vs. Radeon HD 5770, GTX 580 vs. HD 6970 a podobně).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama