Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost | Kapitola 3
Seznam kapitol
Red Orchestra původně vznikla jako modifikace pro Unreal Tournament 2003. Později se osamostatnila a nyní vyhází její druhý díl. Ten míří na mety nejvyšší a bezesporu jde o výbornou realistickou střílečku. Také vizuální stránka je dobrá. Ačkoliv jde „jen“ o upravený Unreal engine 3, budete na často pozitivně překvapeni.
Nároky na výkon grafické karty má Red Orchestra poměrně vysoké a rozhodně neplatí, že na nejvyšší detaily si zahraje každý. Dle mých zkušeností s hraním leží rozumné minimum pro plynulé hraní multiplayeru okolo čtyřiceti snímků za sekundu. Abyste se na tyto hodnoty dostali, je nutné mít spíše výkonnější grafické karty. V nízkém rozlišení 1280 × 1024 px postačí v režimu bez vyhlazování hran ATI Radeon HD 5770 či nVidia GeForce GTX 460, ve středních rozlišeních už spíše doporučuji GeForce GTX 470/560 anebo Radeon HD 5830/6850 a ve Full HD rozlišení dosáhnete nad 40 fps až s GeForce GTX 560/Radeon HD 6850. Z grafů je také patrné, že hra běží lépe na kartách AMD Radeon (viz rozdíly GeForce GTS 450 vs. Radeon HD 5770, GTX 580 vs. HD 6970 a podobně).