Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
Článek Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

19. 9. 2011 03:00 49

Seznam kapitol

1. Unreal Engine 3 s mnoha rozšířeními 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

Red Orchestra původně vznikla jako modifikace pro Unreal Tournament 2003. Později se osamostatnila a nyní vyhází její druhý díl. Ten míří na mety nejvyšší a bezesporu jde o výbornou realistickou střílečku. Také vizuální stránka je dobrá. Ačkoliv jde „jen“ o upravený Unreal engine 3, budete na často pozitivně překvapeni.

Reklama
Reklama

Shadow Quality

 Shadow Quality Ultra/Low
Shadow Quality Ultra/Low

Velký je také rozdíl v kvalitě stínů. I po jejich snížení na minimum na scéně zůstanou všechny majoritní stíny (budov, stromů a podobně), místo dynamických stínů však na zemi zůstane jejich přibližný statický obrys. Na druhou stranu framerate poskočil z 26 na 32 fps.

FX Quality

 FX Quality High/Low
FX Quality High/Low

Žádných rozdílů v nastavení FX Quality jsem si nevšiml, všechny efekty byly stejné. Nenaměřil jsem ani rozdíl ve výkonu.

Post Processing

 Post Processing Ultra/Low
Post Processing Ultra/Low

Také rozdíly v nastavení Post Processing efektů jsou minimální a lehce se změní jen barevný tón hry. Výkon poskočil o jeden snímek za sekundu.

Lighting Quality

 Lighting Quality Ultra/Low
Lighting Quality Ultra/Low

Lighting Quality je další nastavení s minimálním dopadem na vizuální kvalitu. Výkon na druhou stranu vzrost a to o měřitelné dva snímky za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning