Thief — průměrná grafika, která hardware potrápí | Kapitola 7
Seznam kapitol
U Thiefa nebylo dlouho jisté, na jaké technologii hra poběží. Nakonec je to starší Unreal Engine 3. Navzdory mnoha vylepšením je to na vizuální stránce znát a grafika hry není tak dobrá jako u jiných AAA titulů. Hardwarové nároky hry jsou přesto velmi vysoké, pro plynulé hraní při nejvyšším nastavení je potřeba highendový počítač.
Vzhledem k vysokým nárokům Thiefa při nejvyšším nastavení detailů je pravděpodobné, že většina hráčů bude muset snižovat detaily. Nastavení grafiky je naštěstí k dispozici poměrně hodně. Jejich vliv na výkon počítače jsem vyzkoušel ve Full HD rozlišení s grafickou kartou GeForce GTX 660.
Field of View
Field of View 110 (po najetí myší se zobrazí 70)
Nastavení Field of View mění šířku šířku (úhel) zorného pole hráče. Rozdíl v grafice je jasně patrný na první pohled. Framerate po zúžení zorného pole vzrostl z 28 na 30 fps. Pro většinu monitorů s poměrem stran 16:9 je dle mého názoru ideální nastavit FOV na 90.
Texture Quality
Texture Quality Very High (po najetí myší se zobrazí Very Low)
Nastavení kvality textur mění jejich rozlišení (ostrost). Rozdíl je ve hře dobře patrný. Výkon po snížení kvality textur vzrostl z 34 na 38 fps.
Texture Filtering Quality
Texture Filtering Quality 16× Anistrotropic (po najetí myší se zobrazí Trilinear)
Efekt filtrování textur zajišťuje správné zobrazení vzdálených textur. Rozdíl v grafice však při snížení nastavení není u většiny scén patrný. Framerate po snížení nastavení vzrostl z 34 na 36 fps.