Deus Ex: Mankind Divided – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Deus Ex: Mankind Divided – rozbor hry a nastavení detailů

Deus Ex: Mankind Divided – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 8

Petr Diviš

Petr Diviš

5. 9. 2016 06:00 57

Seznam kapitol

1. Adam Jensen v novém kabátě 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Vliv nastavení – rozlišení, režim obrazu, V-Sync, FOV 4. Vliv nastavení – Vyhlazování hran MSAA 5. Vliv nastavení – Kvalita a filtrace textur, stíny 6. Vliv nastavení – CHS stíny, TAA, rozmazání pohybu
7. Vliv nastavení – DoF, Bloom, volumetrická světla 8. Vliv nastavení – fyzika šatů, AO, tesselace, POM 9. Vliv nastavení – odrazy, doostření, úrovněň detailů 10. Maximální vs. minimální detaily 11. „Advanced tweaking“ – vylepšení grafiky přes ovladače VGA 12. Závěr

Pokračování herní série Deus Ex s podtitulem Mankind Divided je zde. Jak hra dopadla po stránce hratelnosti už víte z recenzí. My se v rozboru podíváme na technické zpracování, na které můžete slyšet spíše stížnosti. V rozboru vám opět ukážeme, jaké detaily ovlivní výkon nejvíce a jaké se vyplatí snížit.

Reklama

Cloth Physics

Detail nastavuje kvalitu simulace pohybu oblečení na postavách. Ale ani po delším zkoumání postav (hlavně ženských v šatech) jsem nenalezl nějaké výraznější rozdíly v chování mezi aktivním a deaktivovaným detailem. Výkon se například v testované scéně změnil jen o 1fps. Detail tedy můžete ponechat aktivní i když rozdíl v obraze běžně nepostřehnete.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na ON (po najetí myší se zobrazí OFF)

Ambient Occlusion

Poslední grafický efekt Ambient Occlusion zvyšuje hloubku scény tím, že přidává stíny do koutů místností anebo na místa, která jsou zastíněna nějakým objektem.

Nastavit můžete OFF, ON a Very High. Vliv na výkon je velmi nízký – 43 fps vs. 45 fps. Zlepšení hloubky obrazu je však výrazné, takže detail určitě ponechte minimálně na volbě ON i na slabších grafických kartách.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Very High (po najetí myší se zobrazí OFF)

Tessellation

Tesselace zvyšuje počet polygonů některých objektů. Tím dochází je jejich hladšímu vykreslení bez viditelných hran polygonů. S tesselací se v této hře celkem šetřilo a je používána spíše výjimečně a i tam kde je její vliv na obraz znatelný, je vliv na výkon minimální – 45 fps vs. 46 fps.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na ON (po najetí myší se zobrazí OFF)

Parallax Occlusion Mapping

Technika Parallax Occlusion Mapping (známější pod zkratkou POM) se ve hrách využívá jako méně náročná alternativa k tesselaci povrchů. Velice dobře funguje na rovném polygonu, kde chcete simulovat nerovnosti. Ve hře je POM efekt tedy využíván hlavně na cesty, kde funguje velice dobře a nepřesností této simulace si všimnete až při bližším zkoumání. Výkon v testované se změnil jen mírně – 46 fps vs. 48 fps.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na ON (po najetí myší se zobrazí OFF)

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama