Deus Ex: Mankind Divided – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Deus Ex: Mankind Divided – rozbor hry a nastavení detailů

Deus Ex: Mankind Divided – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 9

Petr Diviš

Petr Diviš

5. 9. 2016 06:00 57

Seznam kapitol

1. Adam Jensen v novém kabátě 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Vliv nastavení – rozlišení, režim obrazu, V-Sync, FOV 4. Vliv nastavení – Vyhlazování hran MSAA 5. Vliv nastavení – Kvalita a filtrace textur, stíny 6. Vliv nastavení – CHS stíny, TAA, rozmazání pohybu
7. Vliv nastavení – DoF, Bloom, volumetrická světla 8. Vliv nastavení – fyzika šatů, AO, tesselace, POM 9. Vliv nastavení – odrazy, doostření, úrovněň detailů 10. Maximální vs. minimální detaily 11. „Advanced tweaking“ – vylepšení grafiky přes ovladače VGA 12. Závěr

Pokračování herní série Deus Ex s podtitulem Mankind Divided je zde. Jak hra dopadla po stránce hratelnosti už víte z recenzí. My se v rozboru podíváme na technické zpracování, na které můžete slyšet spíše stížnosti. V rozboru vám opět ukážeme, jaké detaily ovlivní výkon nejvíce a jaké se vyplatí snížit.

Reklama

Screenspace Reflections

Aktivuje real-time odrazy prostředí na povrchy odrážející okolí. Pokud je volba na OFF, odlesky ve hře stále jsou (v loužích je vidět odraz), ale ty jsou předrenderované, neodpovídající přesně tomu, co se má odrážet. Vliv na výkon je střední, ale vliv na obraz bez přímého porovnání nízký (odrazy jsou stále přítomny), takže detail na slabších grafických kartách kartách klidně snižte. Rozdíl mezi nastavením Ultra a OFF byl v testované scéně 38 fps vs. 42 fps.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí OFF)

Sharpen

Aktivuje zaostřovací filtr obrazu. Ten byl přítomen například i ve hře DOOM a pomáhal doostřit obraz rozmazaný Temporal Antialisingem. Zde je bohužel jen v podobě volby ON a OFF a při aktivaci je doostření velice silné, takže místy spíše obrazu hodně škodí. Vliv na výkon nemá žádný.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na ON (po najetí myší se zobrazí OFF)

Chromatic Aberattion

„Oblíbený“ efekt simulující barevnou vadu čočky je zde samozřejmě přítomen, a naštěstí je možné efekt vypnout. Kupodivu ale autoři zvolili efekt jen mírný (simulující kvalitní objektiv), takže tato vada zde nijak neobtěžuje. Výkon také nijak neovlivní, takže je to jen na vás, jak přepínač detailu nastavíte.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na ON (po najetí myší se zobrazí OFF)

Level of Detail

Poslední položka v menu nastavuje detailnost objektů – přesněji jejich počet polygonů a dohlednost. Vliv na výkon je minimální – 39 fps vs. 41 fps. Takže detaily klidně ponechte na maximu. Pouze na slabších procesorech bude vliv výraznější.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na ON (po najetí myší se zobrazí OFF)

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama