Quake II RTX: jak funguje ray tracing na GeForce RTX | Kapitola 4
Seznam kapitol
Nvidia před nedávnem vydala vlastní modifikaci letitého Quake II s podporou technologie RTX. Původní renderer nahradila vlastním, který obraz vykresluje s pomocí ray tracingu. A jde zatím o nejkomplexnější implementaci této technologie, na níž lze demonstrovat, co bude ray tracing znamenat pro kvalitu obrazu.
Nudná, ale nezbytná kapitolka – s jakým nastavením jsou jednotlivé mody srovnávané. U některých z modů jsem musel ještě upravit nastavení FOV (zorného úhlu) přes příkaz /fov
U některých položek mi nebylo moc jasné, které nastavení je nejlepší, u některých je to spíš otázka osobních preferencí. Jednotlivé verze jsem testoval s tímto nastavením detailů:
Quake II


KMQuake II



Quake II XP



Quake II Berserker mod



Quake II VKPT (RTX path tracing)


Quake II RTX (OpenGL)

Quake II RTX (RTX path tracing)


