
Dead Island 2: nastavení detailů a jeho vliv na výkon při masakrování nekonečných hord mrtvých | Kapitola 7
Seznam kapitol
Nabruste sekery, naleštěte golfové hole, opásejte se molotovy. Stáda kráčejících mrtvol se vydala na pochod Amerikou. Dovolená v Bel Air nikdy nebyla tak rudě omamná!
Tákže, je to za námi, hlavně tedy za mnou. Tyto porovnávačky jsou pracné, desítky a desítky obrázků, nastavování, grabování a nakonec z toho vyleze, že polovina voleb nic nedělá. Nebo asi dělá, ale nebylo vidět co a kde. Velmi cením, že všechny detaily se dají měnit za chodu a žádný nevyžaduje restart hry, což NENÍ dnes pravidlem. Ale jak bylo řečeno, nejsou tu žádné hyperfuturistické technologie. Nicméně to nevadí, jelikož hra vypadá i tak skvěle a dobře se hýbe.

Musím vyšvihnout poklonu tomu, jak rychle se řezničina načítá, schválně jsem to měřil na stopkách. Od kliknutí na launch v Epic klientu až po načtení pozice ve hře je to pouhých 35 sekund. A abych nikoho nemystifikoval, že se takto rychle načte i na kazeťáku (pamětníci jistě ví, o čem mluvím), tak mám DI2 nainstalované na NVME, které má rychlost čtení kolem 2200 MB/s.
Ohledně otravného a neustálého padání během laborování s inventářem je zřejmě hlavní příčinou FSR, obvykle hra mizí, když laborujete s ním, ale když FSR vypnete, k těmto pádům nedochází.

Z herního pohledu je Dead Island 2 nutností pro všechny, kterým se líbily první díly a rovněž i konkurenční Dying Light. Je to dobrá zombie řežba, která s postupem času nabírá na intenzitě, vypadá parádně, není náročná a nabízí stovky možností, jak ty plesnivé netvory rozsekat na kaši. Prostě ráj.
