Vývoj grafiky ve hrách: Od Wolfa až po Armu II | Kapitola 21
Seznam kapitol
Dnešní článek jsme se rozhodli pojmout netradičně a podíváme se do historie než na nejnovější technologie. Konkrétně se budeme bavit o vizuální stránce PC her, která za posledních 20 let prodělala takřka neuvěřitelný vývoj. Pokud patříte k herním pamětníkům. jistě vám i nad některými screeny nějaká ta slza ukápne, celkem jich totiž v článku najdete přes 200.
-pro zvětšení klikněte-
-pro zvětšení klikněte-
-pro zvětšení klikněte-
-pro zvětšení klikněte-
-pro zvětšení klikněte-
Na konec jsem si nechal české želízko, kterým je ArmA II od studia Bohemia Interaktive. Pokračování prvního dílu a Operace Flashpoint je založeno na třetí verzi Real Virtuality enginu a od oné virtuální reality už vizuální stránka hry nemá moc daleko. U hry v pohybu ještě poznáte, že nejde o realitu, ale o počítačovou hru, ovšem u statických screenshotů to v některých případech zase tak jednoduché není. Grafika hry je zkrátka skvělá, stejně brutální jsou ovšem také hardwarové nároky celé hry, v ideálním případě si připravte vysoko taktovaný procesor Intel Core i7 a k tomu hodně výkonnou grafickou kartu.