Vývoj grafiky ve hrách: Od Wolfa až po Armu II | Kapitola 8
Seznam kapitol
Dnešní článek jsme se rozhodli pojmout netradičně a podíváme se do historie než na nejnovější technologie. Konkrétně se budeme bavit o vizuální stránce PC her, která za posledních 20 let prodělala takřka neuvěřitelný vývoj. Pokud patříte k herním pamětníkům. jistě vám i nad některými screeny nějaká ta slza ukápne, celkem jich totiž v článku najdete přes 200.
-pro zvětšení klikněte-
-pro zvětšení klikněte-
-pro zvětšení klikněte-
-pro zvětšení klikněte-
-pro zvětšení klikněte-
Serios Sam The Second Encounter by v tomto seznamu možná ani neměl být, pro mě je to však srdeční záležitost a nemohu tuto hru a vynechat. Hra používá OpenGL Serious Engine a v zásadě nepřináší nic nového, žádné revoluční technologie zde nenajdete. Využívá však téměř vše ze soudobých možností a díky tomu vytváří velmi detailní grafiku, kterou Croteam v současné době refreshuje v podobě Serious Sam HD. To vše navíc v mnoha různých prostředích. ve kterých hráč obdivuje krásy tajemných májských měst, bojuje v orientu a v poslední části hry i v pekle a zasněžených vesničkách.