Vývoj grafiky ve hrách: Od Wolfa až po Armu II | Kapitola 20
Seznam kapitol
Dnešní článek jsme se rozhodli pojmout netradičně a podíváme se do historie než na nejnovější technologie. Konkrétně se budeme bavit o vizuální stránce PC her, která za posledních 20 let prodělala takřka neuvěřitelný vývoj. Pokud patříte k herním pamětníkům. jistě vám i nad některými screeny nějaká ta slza ukápne, celkem jich totiž v článku najdete přes 200.
-pro zvětšení klikněte-
-pro zvětšení klikněte-
-pro zvětšení klikněte-
-pro zvětšení klikněte-
-pro zvětšení klikněte-
Nový díl ze série Anno 1404 nepřináší de facto nic nového do oblast grafiky v počítačových hrách, všechny detaily jsou však provedeny do nejmenšího detailu a celkově působí grafika hry skvěle, z mého pohledu společně s Warhammer 40 000 Dawn of War II v současné době nejlépe vypadají strategie. Je libo pozorovat kováře při práci, holčičku hrající si v trávě s obručí, nebo babky vykecávající na trhu? Nic z toho není problém, vizuální stránka Anna 1404 je vynikající.